Jawel, ik geef het toe - ik weet even niet wat ik fout doe..
Ik moet ergens een denkfout maken, maar ik kom er zo niet uit.
Wat is het geval.
Ik heb zo'n sleutelsetje bij Wenmar gekocht. AB op mijn auto is toch wel erg handig.
Ik dacht dat ik - hoewel niet super handig - toch nog wel met spanningszoeker in de hand dit zou moeten kunnen aansluiten.
Helaas, niets is minder waar.
Ik heb uiteraard de cv gevonden, en weet ook welke draden (2x2) zorgen voor het openen en sluiten.
Er staat inmiddels op de goede manier stroom op de nieuwe unit en alles wordt netjes en correct aangesloten.
Nu spreekt de - redelijk onduidelijke handleiding - van 3 mogelijke opties:
- gestuurd, + gestuurd, en wisselend.
Wat hebben onze e23's?
Wie kan mij van advies dienen?
De set van Wenmar is zo opgebouwd dat je voor openen en sluiten telkens 2 draden hebt. Afhankelijk van de auto kan je kiezen hoe hij moet werken.
Hoor graag!