ik wil een bmw,nog wel mond op mond beademing geven
@robertf zal wel een stuk rustiger lopen en minder zuipen is toch ook mooi,zo n oude luchtfilter op t blok injectie is ook mooi,maar dit heeft toch ook wat
Ja zelf aan geschaft nadat BMW mij liet weten de carburateur van mijn auto niet meer synchroon te kunnen stellen omdat ze de apparatuur daarvoor niet meer had. Na verschillende slechte ervaringen met gasboeren $$$$ die er geen verstand van hebben, heb ik besloten dat ik voortaan alles zelf wil doen Ik kocht de kast twee jaar geleden op ebay.de ik had niet gedacht dat ik de hoogste bieder zou zijn. Je heb van die hobbyclubs die een loodsje huren en dan is het ieder 20 euro de man en dan gebruiken we het samen. Maar je moet geluk hebben, ik was de hoogste bieder voor 10,60 euro ja je leest het goed voor een tientje. moest wel 700Km ervoor rijden. Af en toe worden ze wel aangeboden ook modernere en gaan dan ze weg voor zo tussen de 50 en 500 euro. helaas was de CO unit er niet bij en ik heb toen op marktplaats een SUN CO-meter gekocht (was iets duurder), onontbeerlijk bij LPG