Nee wij hadden een scheurtje in de kop en na wat zoeken naar een kop met benzinepompaansluiting hebben we gekozen voor een motor wissel en een elektrische benzinepomp. Hebben een 1984 blok met harde klepzetels (lpg) Had al een compleet setje pakkingzooi en bouten liggen. Maar onze superCees ruilde het gewoon op de motor in. Netjes toch?
hallo bmw rijders ik had even een vraag ik heb een 628csi waarvan 1 tuimellaar gebroken is nu is mijn vraag kun je deze vervangen zonder de kop er af te halen met vriendelijke gr ger
Zou je je alsjeblieft voor kunnen stellen in het daarvoor bestemde topic?? weten we met wie we te maken hebben Tis daarnaast altijd leuk van elkaar te leren, er zitten hier zat mensen die je kunnen helpen trouwens
Groetjes, Jeroen.
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
razor schreef:hallo bmw rijders ik had even een vraag ik heb een 628csi waarvan 1 tuimellaar gebroken is nu is mijn vraag kun je deze vervangen zonder de kop er af te halen met vriendelijke gr ger
dank je wel cees voor de informatie dus dat word vandaag de boel uit elkaar halen ! het zit even niet mee met deze auto maar goed heb de auto al vanaf 1995 en er is al veel aan gedaan dus dan dit ook nog maar even oplossen ? het zijn ook niet de jongste auto,s meer dus ja er kan vanalles stuk gaan,verder hier iedereen een vrolijk rij plezier in jullie bmw groetjes ger
razor schreef:hallo bmw rijders ik had even een vraag ik heb een 628csi waarvan 1 tuimellaar gebroken is nu is mijn vraag kun je deze vervangen zonder de kop er af te halen met vriendelijke gr ger
De kop zal eraf moeten Ger
hoeft toch niet altijd cees................. bij mijn e34.......motor steunen los.... motor geligt.....en kon via de voorzijde er zo uit............
hallo bmw rijders nou ik heb de boel uitelkaar liggen en even gekeken wat er zo allemaal stuk is het begon met een tuimellaar en naar veel verder kijken was de ketting spanner boven in stuk dus er was meer dan dat ik verwacht had .nu kan ik een motor kopen uit een 633 csi kompleet met alle vernieuwde pakkingen maar past dat ook in een 628 csi en moet hier voor de boordcomputer niet worden omgezet of bliijft de inspuiting het zelfde mocht iemand dit weten dan lees ik het hier nog wel met vriendelijke groeten ger
Je kan de computer van de 628i gebruiken i.c.m. het 633i blok. Je zal dan wel de orginele luchthoeveelheidsmeter moeten gebruiken. Vervolgens goed afstellen (anders loopt ie te arm).