Hoewel ik nu nog in Coelenhage zit aan het diner ben ik erg benieuwd hoe iedereen het ervaren heeft. Dus alle foto's, opmerkingen, tips - graag in dit topic.
Ook net terug uit wezep. Al met al een schitterende meet met prachtige auto,s En een goede sfeer ,zeker voor herhaling vatbaar. Van morgen om 7 uur opgestaan en om 8 uur was ik bij graad in helmond.Graad was druk in de weer met de zeem om zijn e23 er stralend te laten bijstaan,nog even vlug naar zijn alpina gekeken en naar zijn ford.Allebij super staat . Vanaf helmond naar oss waar bij bp pomp de gagel alweer een delegatie stond te wachen. Vandaar in colonne naar Wezep.Mooi rustig gereden. Hier wat foto,s
Er is al gepost in het eerste sharknose meeting topic, mijn foto's staan daar ook. Leuke meeting, Zeker voor herhaling vatbaar, alles in een goede sfeer. Kritiekpuntje: dat er geen "koffie tap" aan de parkeerkant was 's ochtends. Enne, meer van die verkoop standjes aub! was echt super, heb nog een bijna nieuwe krik voor 5 euro op de kop getikt! Het diverse wagen park is echt intressant en geen irritante types tegen gekomen Voor de eerste keer zo
Helemaal mee eens, hoewel ik verder niemand van hoofd ken nog heb ik me er prima vermaakt. Veel variatie inderdaad en leuke sfeer ondanks wat buien. Heb ook foto's op ander topic gezet.
Het was toppie daar in wezep.Puntje : koffiecorner gemist aan de achterzijde en persoonlijk vond ik het terrein te klein voor deze opkomst.Verder niets dan lof voor de organisatie.Tot volgend jaar.
BEI EINEM BMW E23 ZÄHLEN NICHT DIE JAHRE SONDERN DIE KLASSE.
Bedankt overiges voor de goede opbouwende kritiek; - Koffiecorner is een echte misser. Coelenhage is zelf ook ernstig verrast door het succes (wij zijn ook een beetje overdonderd..) - En inderdaad, deze plek is nu al te klein..