ohhhhhhhhh,dat wist ik/we niet(toch maar goed dat cees vele e23ers gesloopt heeft ) maar volgens mij zijn er meer e23ers met shuif/kanteldak dan zonder ,of niet cees alleen als ze uit frankrijk komen,hebben ze bijna nooit een schuif/kantel dak
Ze hoeven helemaal niet alleen uit zuid frankrijk te komen want als een beunie het "hier" inbouwt heb je het zelfde effect een gammel dak als je er mee over de kop gaat, het verband is er dan uit.
Als zo'n dak gelijk vanaf fabriek wordt ingebouwd, lijkt het als "extra optie" heel duur maar dan is het dak extra dan ook wel verstevigd zoals het hoort, hij voldoet dan aan de zelfde eisen als een auto onder schuifdak!!
graad schreef:ohhhhhhhhh,dat wist ik/we niet(toch maar goed dat cees vele e23ers gesloopt heeft ) maar volgens mij zijn er meer e23ers met shuif/kanteldak dan zonder ,of niet cees alleen als ze uit frankrijk komen,hebben ze bijna nooit een schuif/kantel dak
De mijne heeft ook geen schuif kanteldak (zwitser). Mijn E24 (ook een zwitser) had ook geen schuif kantel dak. Mijn franse E28 had wel weer een schuif kanteldak.
Maar ik had ook wel een schuif kantel dak gewild....
Bartlap schreef:Ze hoeven helemaal niet alleen uit zuid frankrijk te komen want als een beunie het "hier" inbouwt heb je het zelfde effect een gammel dak als je er mee over de kop gaat, het verband is er dan uit.
Als zo'n dak gelijk vanaf fabriek wordt ingebouwd, lijkt het als "extra optie" heel duur maar dan is het dak extra dan ook wel verstevigd zoals het hoort, hij voldoet dan aan de zelfde eisen als een auto onder schuifdak!!
Bart
Klopt Bart veel mensen beseffen niet dat de kooiconstructie het verschil is tussen leven of dood eruit komen bij een rolongeluk. Daarom is een auto altijd total-loss zodra een A of C zuil door is.