De auto :
*Bouwjaar 14 februari 1984
*Bronzit beige
*Bruin stoffen pullmann interieur (zeer nette staat) manueel verstelbaar.
*Airco
*Zeer goede koets (heeft wax behandeling na aflevering gehad)
*KM stand rond de 130.000 (geverifieerd bij BMW)
Wat is er al gedaan :
*Turbo voorzien van nwe lagers en gebalanceerd (bij http://www.turbochargers.nl in amersfoort).
Originele revisiekit van KKK gebruikt.
*gereviseerde cylinderkop geplaatst.
*Nwe originele BMW koppakking geplaatst.
*Alle trekbouten, pakkingen en bij turbo bouten+moeren vervangen door originele nwe exemplaren.
*Wastegate gereinigd.
*Diverse rubbers van aanzuigbuis turbo vervangen
Wat moet er nog gebeuren :
*Motorkabelboom heeft ergens een breuk, waardoor er geen vonk is.
*Deuren hebben roest, er zitten 4 roestvrije deuren bij welke gespoten moeten worden.
*Voorruit heeft barst en zal vervangen moeten worden denk ik.
*Achterbumper ontbreekt.
Wat zit erbij aan reserve onderdelen :
*Extra blok, kop ligt er los bij.
*Extra wastegate
*Extra uitlaatsspruitstuk
*Extra inlaatspruitstuk
*Extra klopfreglung unit
*Nwe 745i opschrift achterklep
*Boek+map reparatiehandleiding BMW 745i
*Turbo unterlagen BMW
Ik moet afscheid nemen van dit project omdat het me gewoonweg aan tijd ontbreekt, heb geen
relevante foto's van de auto. Serieus geinteresseerden kunnen het beste naar de auto gaan
kijken. Hij staat bij mijn garage in Alphen aan den Rijn. Voorkeur gaat uit naar iemand
die hem helemaal klaarmaakt zodat hij weer de weg op kan, is echt de moeite waard als je
de tijd ervoor hebt. Prijsvoorstellen of bezichtigingen graag via PB of telefoon doen, auto kan elke
werkdag bekeken worden en meestal op zaterdag tijdens kantooruren. Verkoop in zijn geheel
geniet de voorkeur, inlichtingen via PB.
Groet,
Marc Tulleners
*Bouwjaar 14 februari 1984
*Bronzit beige
*Bruin stoffen pullmann interieur (zeer nette staat) manueel verstelbaar.
*Airco
*Zeer goede koets (heeft wax behandeling na aflevering gehad)
*KM stand rond de 130.000 (geverifieerd bij BMW)
Wat is er al gedaan :
*Turbo voorzien van nwe lagers en gebalanceerd (bij http://www.turbochargers.nl in amersfoort).
Originele revisiekit van KKK gebruikt.
*gereviseerde cylinderkop geplaatst.
*Nwe originele BMW koppakking geplaatst.
*Alle trekbouten, pakkingen en bij turbo bouten+moeren vervangen door originele nwe exemplaren.
*Wastegate gereinigd.
*Diverse rubbers van aanzuigbuis turbo vervangen
Wat moet er nog gebeuren :
*Motorkabelboom heeft ergens een breuk, waardoor er geen vonk is.
*Deuren hebben roest, er zitten 4 roestvrije deuren bij welke gespoten moeten worden.
*Voorruit heeft barst en zal vervangen moeten worden denk ik.
*Achterbumper ontbreekt.
Wat zit erbij aan reserve onderdelen :
*Extra blok, kop ligt er los bij.
*Extra wastegate
*Extra uitlaatsspruitstuk
*Extra inlaatspruitstuk
*Extra klopfreglung unit
*Nwe 745i opschrift achterklep
*Boek+map reparatiehandleiding BMW 745i
*Turbo unterlagen BMW
Ik moet afscheid nemen van dit project omdat het me gewoonweg aan tijd ontbreekt, heb geen
relevante foto's van de auto. Serieus geinteresseerden kunnen het beste naar de auto gaan
kijken. Hij staat bij mijn garage in Alphen aan den Rijn. Voorkeur gaat uit naar iemand
die hem helemaal klaarmaakt zodat hij weer de weg op kan, is echt de moeite waard als je
de tijd ervoor hebt. Prijsvoorstellen of bezichtigingen graag via PB of telefoon doen, auto kan elke
werkdag bekeken worden en meestal op zaterdag tijdens kantooruren. Verkoop in zijn geheel
geniet de voorkeur, inlichtingen via PB.
Groet,
Marc Tulleners
Laatst bijgewerkt door tullyo op di 05 okt 2010, 12:09, in totaal 1 keer bewerkt.