ma 18 okt 2010, 18:17
Ik ben naast mijn bmw nog met een ander project vehikel bezig. Nu ben ik onderhand op een punt gekomen waar het niet meer verantwoord is om hem onverzekerd te laten staan.
Vandaag maar eens contact opgenomen met mijn verzekeringsagent, met de vraag hoe dit aan te pakken, aangezien het een project betreft waar nog niet eens een motor in zit. Nu blijkt dat mijn maatschappij van mening is dat ik hier een autoverzekering voor moet afsluiten, en dat zij zich dus indekken tegen risico van te rijden kilometers, die niet gereden worden... en dat ik daar dus ook premie voor betaal. Dus.... ik zeg: zet hem dan apart vermeld op de inboedelverzekering, hij staat thuis, achter slot en grendel en ik wil hem verzekert hebben voor brand en diefstal, verder niks. Als mijn woning afbrand, ben ik hem kwijt, en als de woning van de buurman gaat ,ook...
Nou willen ze dat eventueel wel doen, maar met een maximum verzekert bedrag van 10.000 euro ( da`s niet genoeg ) en allerlei clausules als bijv. niet verzekert wanneer brand ontstaat door werkzaamheden aan de auto....
graag hoor ik jullie ervaringen in deze....
----------------------------------------
plymouth`cuda 1970