kijk,das netjes,in 1keer door de rdw heen(had ik precies t zelfde,veel bekijks, complimenten van de keurmeester,en GEEN 1 AFKEURPUNT!!!!!!!) kon zelfs mn e23 verkopen bij de rdw (een of andere kampsjaak,die dagelijks mercedesen invoerd)maar toch maar (gelukkig)niet gedaan!!!!!!!!!
Ik dacht dat een auto invoeren lastiger was, maar het is me 100% meegevallen!! En Graad, je hebt een mooie auto, die in de toekomst nog gewilder gaat worden. Zelfs een Alpina
Nou eindelijk toch gelukt, met hulp en geduld van Cees!!! Nogmaals; met de ICE naar duitsland. 2 of 3 foto's in duitsland de overige foto's bij de RDW en tot slot al eerder gepost, een foto van het interieur. Als ik mijn kenteken heb ga ik er op uit voor betere foto's!
Laatst bijgewerkt door Johnnie Turbo op do 26 maart 2009, 10:40, in totaal 1 keer bewerkt.
@ Tom bedankt voor het compliment. Ik ben zelf ook erg blij en enthousiast. Zover ik weet doet alles het. Alle knopjes en schakelaars. Niveauregeling ook. Maar de nablazer heb ik nog niet bekeken. Ik weet eerlijk gezegd niet eens hoe het eruit ziet . Gaat wel even duren voordat ik deze kan testen. Hopelijk krijg ik volgende week mijn kentekenpapieren. Dan een ritje naar Cees om hem te showen/inspecteren. Kan hij meteen de blower laten zien.
De na blazer zit achter je voor bumper ter hoogte van je nummer boord De koel fan (nablazer) werkt als je hebt gereden en de motor is lekker warm. En je zet het contact/motor uit dan moet de koel fan ongeveer 5 minuten draaien http://bmwfans.info/original/E23/Lim/74 ... l-11_1034/ Groetjes Tom