Het is nu zo 01 dec 2024, 03:35

BMW 732i 1985.

• Auteur
  • Bericht

BMW732i1985

Nieuw

BMW 732i 1985.

Berichtdo 14 apr 2011, 22:18

Hallo medeliefhebbers!
Na enig zoekwerk en info van jullie heb ik ook nog een vriend gevonden met een sloop-bmw...mijn linkerspiegel is vervangen, alles werkt weer. De motorkapsteunen zijn vernieuwd, als mede de speakers achter. Ik zal nog een bezoek aan jullie moeten brengen voor wat betreft een bestuurdersstoel. Deze zit momenteel, hoe zeg ik het, gewoon klote. Weinig steun en een slecht zitcomfort. Ik heb begrepen dat er wel stoelen zijn met dezelfde print, Pulmann Cosmosblauw. Kom ik eind april halen.
Mijn uitlaat maakt lawaai ergens voor het achterwiel. Mij is verteld dat dat zo hoort omdat je daarmee het specifieke BMW-geluid creert. Is dat ook zo???? De achterste spatbordranden worden binnenkort vernieuwd, ook daar heb ik iemand voor gevonden die zeer ervaren is, en de kosten vallen wel mee. Dan nog 2 grote krassen wegwerken, nog geen idee hoe. Misschien moet ik daarvoor ook naar jullie. Ik heb foto's van de BMW gemaakt, hoe plaats ik deze op het forum?
Als ik bij de kilometerteller wil moet ik dan het gehele dashboard verwijderen of kan ik gewoon de console losschroeven?

Vriendelijke groeten uut MMMMM! (Emmen)
Peter Deddens.

RobertF

Professional Goud

Re: BMW 732i 1985.

Berichtdo 14 apr 2011, 22:36

Een aanduiding die vaker verkeerd gebruikt wordt is die voor een Pullmann interieur in een e23. De benaming Pullmann komt officieel niet bij BMW voor maar wel bij het andere nobel merk. Bij BMW gaat het om een velours interieur. In het algemeen wordt Pullmann wel gebruikt om een bepaalde luxe te benadrukken afgeleid van de luxe treinstellen..

Johannesneek

Nieuw

Re: BMW 732i 1985.

Berichtvr 29 apr 2011, 11:50

BMW732i1985 schreef:Hallo medeliefhebbers!
Na enig zoekwerk en info van jullie heb ik ook nog een vriend gevonden met een sloop-bmw...mijn linkerspiegel is vervangen, alles werkt weer. De motorkapsteunen zijn vernieuwd, als mede de speakers achter. Ik zal nog een bezoek aan jullie moeten brengen voor wat betreft een bestuurdersstoel. Deze zit momenteel, hoe zeg ik het, gewoon klote. Weinig steun en een slecht zitcomfort. Ik heb begrepen dat er wel stoelen zijn met dezelfde print, Pulmann Cosmosblauw. Kom ik eind april halen.
Mijn uitlaat maakt lawaai ergens voor het achterwiel. Mij is verteld dat dat zo hoort omdat je daarmee het specifieke BMW-geluid creert. Is dat ook zo???? De achterste spatbordranden worden binnenkort vernieuwd, ook daar heb ik iemand voor gevonden die zeer ervaren is, en de kosten vallen wel mee. Dan nog 2 grote krassen wegwerken, nog geen idee hoe. Misschien moet ik daarvoor ook naar jullie. Ik heb foto's van de BMW gemaakt, hoe plaats ik deze op het forum?
Als ik bij de kilometerteller wil moet ik dan het gehele dashboard verwijderen of kan ik gewoon de console losschroeven?

Vriendelijke groeten uut MMMMM! (Emmen)
Peter Deddens.

Je kunt fotos uploaden en plaatsen met de foto-tool op de hoofdsite www.bmwe23.nl

Als je de Km teller eruit wilt halen moet je het stuur er afhalen (dop sleutel 22 volgens mij) en de 3 schroefjes loshalen bovenin de km teller (boven het plexiglas). Dan moet je hem er zo uit kunnen tillen (natuurlijk ook de kabels losmaken).

Keer terug naar Exterieur