En de lijst is eindelijk geupdate op de site. We zitten al op 44 aanmeldingen en dit zijn alleen de mensen waar ik niet anders van had verwacht dat ze komen. Dus mensen, meld je gerust aan! Zal proberen deze week de site helemaal fris te krijgen en ook een beetje op to date te houden (hoop dat het lukt tussen alle werkzaamheden door).
Beste mensen, ik ben ook zoek naar een aantal vrijwilligers die mij de 11e een uurtje of 2 kunnen ondersteunen op de Sharknosemeeting 2011. Ik heb deze dag de zorg over het verkeer en de parkeergelegenheid. Nu hebben we een verschrikkelijk mooit terrein en parking voor andere auto's. Natuurlijk kan ik deze niet in mijn eentje beheren, dus zoek ik wat mensen die kunnen ondersteunen bij het begeleiden van de auto's op de parkeerplaats en het terrein. Natuurlijk wordt je niet de gehele dag ingeroosterd (is helemaal niet nodig ook), zodat je ook van de dag kan genieten.
Graag melden via dit forum of emailen naar het adres van de Sharknose Meeting. Buiten mezelf heb ik al iemand die ook verkeersregelaar is en dus de eerste kruising zal bemannen. Ik ben op zoek naar ongeveer 8 mensen zodat we ook een beetje kunnen afwisselen.
Dames en heren... 19, ja u leest het goed, slechts negentien e23's zijn tot nu toe aangemeld... Zelfs van dat lelijke kleine sedannetje genaamd e28 komen er meer.. DAT kan toch niet