Hallo,
Ik wil me even voorstellen, Peter-Alexander uit het mooie Gelderland.
Heb een 633csi gekocht en op dit forum zitten wel wat kenners heb ik zo al een beetje gezien. Het is een 77er waar ikzelf net twee jaartjes ouder ben. Echt een oude e24 dus.
Hij is wel omgebouwd naar 635csi, compleet met achterbumper en interieur. Ben er vooralsnog blij mee maar moet echt wat aan de roest gaan doen. De achterwielranden zijn slecht en van daaruit een stukje dorpel ook. Verder wat roest bij 1 achterlicht en dat wat het wel.
Hier de foto's van de auto. Zaten nog originele trx wielen op met banden uit 1900 geloof ik... nog nooit zo'n slechte set banden gezien onder een rijdende auto. Gelijk thuis vervangen door een set style 5 v2 wielen van een e39. Met spacers omdat anders voor het naafkapje er niet op past.
en de nieuwe wielen eronder. Achter moeten er nog spoorverbreders tussen, die komen met een weekje erop. Eerst staks voor een weekje naar Duitsland, gelijk maar wat onderdeeltjes zoeken.
Heb inmiddels de papieren en wat centjes naar de rdw gestuurd om legaal met blauwe platen te kunnen rijden. Denk dat dat net even mooier zal staan.
Iemand een goed adres voor de roest te verwijderen en het spuitwerk?
Ik wil me even voorstellen, Peter-Alexander uit het mooie Gelderland.
Heb een 633csi gekocht en op dit forum zitten wel wat kenners heb ik zo al een beetje gezien. Het is een 77er waar ikzelf net twee jaartjes ouder ben. Echt een oude e24 dus.
Hij is wel omgebouwd naar 635csi, compleet met achterbumper en interieur. Ben er vooralsnog blij mee maar moet echt wat aan de roest gaan doen. De achterwielranden zijn slecht en van daaruit een stukje dorpel ook. Verder wat roest bij 1 achterlicht en dat wat het wel.
Hier de foto's van de auto. Zaten nog originele trx wielen op met banden uit 1900 geloof ik... nog nooit zo'n slechte set banden gezien onder een rijdende auto. Gelijk thuis vervangen door een set style 5 v2 wielen van een e39. Met spacers omdat anders voor het naafkapje er niet op past.
en de nieuwe wielen eronder. Achter moeten er nog spoorverbreders tussen, die komen met een weekje erop. Eerst staks voor een weekje naar Duitsland, gelijk maar wat onderdeeltjes zoeken.
Heb inmiddels de papieren en wat centjes naar de rdw gestuurd om legaal met blauwe platen te kunnen rijden. Denk dat dat net even mooier zal staan.
Iemand een goed adres voor de roest te verwijderen en het spuitwerk?
Laatst bijgewerkt door pa633 op za 30 apr 2011, 12:13, in totaal 2 keer bewerkt.