Vandaag weer een middagje geknutseld aan de Beemer, ik had last van slepende remmen. Ik bemerkte dat de laatste tijd mijn achtervelgen eerder zwart werden dan de voorzijde. Bij nadere inspectie bleekt dat de klauwen niet goed terug gingen. Dit terwijl ik regelmatig remolie ververst heb,nu blijkt maar weer dat je niet alle vervuiling eruit krijgt met verversen van je remolie. Ik heb een revisie set gekocht, de boel per kant los gehaald, dit was echt maar net op tijd, er zat niet veel voering meer op de blokken, terwijl ze er maar slechts 25000 km in zitten. Ik heb de remklauw gedemonteerd, met een beetje perslucht de remcylinder uit de klauw gedrukt. Cylinder en zuiger zag er goed uit geen oneffenheden of invretingen, wel veel vervuiling in de cylinder. Alles gereinigd en ligt gepolijst met waterproof 1200 schuurpapier. Vervolgens revisieset erin gedaan en de boel weer gemonteerd, op de zelfde wijze de andere kant gedaan.
Moeders de vrouw gebeld want ze moet me helpen met ontluchten, mijn sleutelhok zit niet aan mijn huis maar een paar km verderop, ik ben helaas niet in het bezit van een ontluchtingsset die je met een man kan bedienen ala "EASY BLEED e.d.`` Ja mensen ik help moeders veel met het huishouden dus zij mij ook met de auto
Moeders de vrouw gebeld want ze moet me helpen met ontluchten, mijn sleutelhok zit niet aan mijn huis maar een paar km verderop, ik ben helaas niet in het bezit van een ontluchtingsset die je met een man kan bedienen ala "EASY BLEED e.d.`` Ja mensen ik help moeders veel met het huishouden dus zij mij ook met de auto