pffff
op kenteken zetten kost inderdaad geen drol als de papieren maar kloppen.......................................
op gas is ook geen probleem, totdat je aangehouden wordt.................................. en het niet op kenteken staat...............................
was er nog iets???/
Ben vandaag bij deze wezen kijken........
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/42 ... 4VB4M&df=1Nu eerst kijken en oordeel vellen.
Zal eerlijk vertellen wat ik gezien heb,
van afstand een mooie achat groene 728 en dacht dit kan wat worden! onderkant hard, bumpers netjes, deuren hebben van die roestplekken aan de onderkant, maar een deur is gelukkig te vervangen.
Motorkap open..... toen begon de ellende, kap vast houden.... en scharnierpunten stonden op punt van open scheuren zodat er dus een nieuwe kap op moet met gasdrukveren.
dikke koelwaterslangen droogte scheuren in, en op meerdere plekken lek, radiateur lek. alle luchtslangen bij inlaat slecht/kapot en dus ook lek.
nu achter het stuur..... heeee, geen glas meer in de tellerbak en benzinetank aanwijzing verboogen en niet meer werkend, veel rode lampen brandend.
starten.... tik en lopen.. en ja het lijkt wel op mijn 6,2 diesel, lijkt wel of die op 5 cilinders probeert te lopen, en loopt hoog stationair als je dat zo kan noemen door de vele lekken. draai je aan je stuur hoor je ik denk een lekkage in het stuurhuis of stuur pomp.
trap je op de rem is het een spons. uiteraard uitlaat lek, zat er wel een uitlaat op????......
Wat stond er nu bij de advertentie? voor apk alleen remslang vernieuwen, motorisch 100%?
Nog geen eens een bod gedaan, heb 's zomers weinig zin om auto's te slopen, maar dit is er 1 in elk geval voor mij! Voor een ander wellicht niet.
optie loos trouwens en nooit onderhoud gehad. het had er 1 op pools kenteken kunnen zijn !
Maar robert, dat is een mooie chevy van, maar ik zoek wel een wegenbelasting vrije