Zo vader zo zoon of misschien wel andersom.. Me vader kon het niet laten deze e21 320 alpina look aan te schaffen! weliswaar geen echte, maar toch erg leuk! Enig wat werk, gelukkig komt dat weer goed. Wel een bekende denk ik zo...
Ja hij heeft even een clean behandeling gehad en ook rijd hij perfect op lpg, tellerbak met tijd doet het weer volledig, uitlaat sierpijpje en een roestbehandeling gehad. Dus nu idd even de motorkap Haha, dat maakt het plaatje compleet.
Rts schreef:Ja hij heeft even een clean behandeling gehad en ook rijd hij perfect op lpg, tellerbak met tijd doet het weer volledig, uitlaat sierpijpje en een roestbehandeling gehad. Dus nu idd even de motorkap Haha, dat maakt het plaatje compleet.
Zozo dat is mij allemaal niet gelukt Volgens mij ligt in de kofferbak linksachter nog een raamlijst voor het linkerachterraam. Het valt wel op dat die ontbreekt dat is zonde... alleen volgens mij moet het hele raam eruit dan
Nee die was er al uit. Kreeg hem er ook niet in, volgens mij zei iemand toen dat het raam er daarvoor uit moest.
Ja als motorkap weer mooi is dan is het echt een nette bak. Roest kofferbak ff fixen en zitten nog wat gaten daar, onder verlichting. Daardoor wordt kofferbak vochtig.
De raaamlijst zit er weer in gedrukt, en verstevigd met een parkertje. Dus dat is weer top! De pook die er nu inzit is echt niet onze smaak, wat kost die alpina pook?
Jij komt daar al schatje. Alle e21's horen daar natuurlijk wel thuis. OVerigens: mag ook gezegd zijn; was een leuke deal waarin vertrouwen (zo mee, betaling per bank) gewoon goed gingen. Heerlijk als het zo kan! Complimenten en succes er mee.
En?? Prijs voor de M3 gele Baur? Ik heb mijn snipper al op een RIEGER Testarossa spoilerset op Ebay gezet 2.5m breed aan achterzijde en 1.90 voorzijde met spoiler
Rts schreef:De raaamlijst zit er weer in gedrukt, en verstevigd met een parkertje. Dus dat is weer top! De pook die er nu inzit is echt niet onze smaak, wat kost die alpina pook?
Ik had hem toen op marktplaats gekocht maar nooit erop gezet. Die pook was idd ook niet echt mijn smaak maar geen idee hoe je dat eraf krijgt
Hij is ook niet splitnernieuw meer wat dacht je van 30 ik zie op marktplaats voor 85.
Net nieuwe APK erop! Had wel paar puntjes: -draagarm rubber voor -remleiding achter roestvrij gemaakt -koker klein beetje roest- stukje opnieuw erin gelast -Vacuum slangetje vast gemaakt bij de carbarateur
Allemaal weer gefixt en staat mooi onder de carpoort op de oprit.
Wel is het plan: motorkap opnieuw spuiten.. maar dat komt nog wel. Nu mag ie lekker overwinteren.