Ik ben blij met mn auto en dat er af en toe wat stuk gaat.... tsja, t ding is 26 jaar oud. Net zo oud als ik en ik heb wat operaties en een verblijf in een revalidatie centrum mogen ondergaan
maar ik vind het jammer dat iemand mn auto moet afraken, alleen omdat er een slijtage iets het begeven heeft :X Das gewoon kinderachtig, dat je blij bent dat je een auto niet hebt gekocht is helemaal prima. negatieve dingen kan ik ook wel mee leven, mits onerbouwd. maar als het om afkraken gaat.... reageer dan niet...
maar heel wat anders, mn 7 verbruikt ook wat olie en ik dacht aan de klepseals. Die wil ik sowieso gaan vervangen, maar ik las op een ander forum dat E46 wel vaak last hebben van verstopte carterontluchting en dan die auto's dan ook olie gaan verbruiken.
Mijn auto komt uit frankrijk en heeft een of ander wazig oliereservoir wat ook iets met ontluchting te maken heeft. Iemand enig idee of hier iets aan te reinigen/vervangen is of hoe dat systyeem eigenlijk werkt?
ow en nu is het mss nog een "smekkerd" als we een jaar verder zijn is het een prima auto
ik mag dan mss wel niet zo heel veel kennis hebben van sleutelen aan deze auto maar dat is te leren en heb de hulp van een collega van de TD en een goeie werkplaats.