te rijk afgesteld, weet ik niet.
CO meting was in ieder geval net binnen de toleranties.
Enne...
wat valt er af te stellen aan benzine bij injectie?
Benzinetank lek, hoop ik natuurlijk van niet, maar ik zal het niet kunnen uitsluiten.
Ik kan me 3 scenarios voorstellen om dat te checken... loshalen (dan heb ik een brug nodig), afvullen (kijken of het lekt, maar is duur en gevaarlijk als het inderdaad lek is) en met een scope (heb ik niet)
Bovendien ruik ik het niet als ik op LPG rijd, dus ik ga ervanuit dat bij een lekke tank ik het altijd ruik en het van achteren komt, niet van voren.
Over anderhalve week gaat de atuo een dagje weg om de bedrading te controleren en te verfraaien van de LPG.
Nu is het iets wat ik gebrouwen had kunnen hebben als ik er weinig aandacht voor had.
het werkt, maar ik wil even zeker zijn dat het ook veilig is.
Ik zal dan meteen aan de monteur vragen de benzineslangen te controleren.
Ik ken de auto nog niet voldoende om alle slangen te kunnen identificeren.
Ik heb nu nieuwe type koelslangen (t.o.v. de E12), LPG slangen, airco slangen en benzineslangen.
Bij de E12 wist ik waar de benzineslangen de motorruimte in en uitgingen en kon ik vandaaruit verder kijken.
Hier is zo weinig ruimte vrij onder de motorkap (en dan is het nog niet eens een 745) dat ik dat punt nog niet eens heb gevonden.
De paar slangen bij de injectors leken me goed te zijn.