Toch wat foto's plaatsen. Misschien als je al je moois ziet, dat je dan nog een keertje nadenkt over de verkoop.
Of hou je de laatste als er 2 verkocht zijn?
BMW 528 E12 beige uit 1977 (verkocht) BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht) Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg) (Meer opties zitten er niet op)
Dat dacht ik al!!!!!!! Heb hier inmiddels 2 amerikanen staan, een K30 en een G20, helemaal top!!!!! Maar mijn bmw blijft ook, neemt ook heel wat minder ruimte in dan die ami's
En als er iemand nu een echt mooie zoekt, is die bij jouw zeer zeker aan het enige en juiste adres!!!! dus niet zakken met die prijs!
Graad, ik snap het wel een beetje... Ik heb pas een 2002 Chevy Van gekocht en mijn e28 vorige week verkocht. Het rijdt wel geweldig en de ruimte is giga.
Ook mijn bmw staat nu vaker stil, na de aankoop van deze G20 Beauville. En nee deze is niet van robertf geweest
Maar je knip moet groter zijn dan bij Bmw, want heb al eenmaal de koppen gelicht( opgelast en gevlakt) en de 2e x is in aantocht, de vervanging ervan voor nieuwe wegens toch weer waterverbruik.
Maar het rijdt zo heerlijk.........................
Dat het lekker rijd kan ik niet beoordelen ,maar vind zo'n Van er niet uitzien maar heb ze ook nooit mooi gevonden er zijn veel mooiere ami's zou mijn BMW's hiervoor nooit uit doen wel voor een Hemi Cuda
Ieder zijn ding zullen we maar zeggen he
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Ik vind die amerikanen wel dik, maar zou mijn Banaan nooit ruilen voor welke dan ook Ieder zijn eigen hobby, en het levert hier wat extra leuke plaatjes op