Eerst met dasty of een andere ontvetter en dan een stoomcleaner erbij. Haal je echt veel weg ook in de kleine hoekjes. Of het die gele kleur weghaalt die vaak op het blok zit weet ik niet maar proberen kan altijd.
Kijk ik vanmorgen uit het raam, ligt de wereld op de stoep!
BMW E24 635CSI BMW E31 850i VW Passat 1.9TDI VW Lupo 1.4 FSI
Intussen schiet het wat betreft de motorruimte alweer op ik heb een nieuwe dynamo geplaats en ben nu op zoek naar een nieuwe of gereviseerde aircopomp weet iemand misschien waar ik die kan bestellen
Dit is de pomp die ik zoek of een bedrijf die deze kan ombouwen en reviseren naar 134A.
Ik heb het gestraald en toen gespoten. Ben zelf erg tevreden met het resultaat. Ik heb inmiddels een roestvrij stalen uitlaat gemonteerd en het geluid is
Mag ik toch niet hopen (qua geld). Erg mooi spul maar gruwelijk duur. De RVS onder de Focus komt bij EPS vandaan en die was 1300 euro. En daar zit minder materiaal in dan zo eentje.
Inmiddels heb ik het interieur verder afgemaakt. Ik heb de vloermat vervangen door een beige exemplaar en de kabelboom voor de spiegel verstelling geplaatst. Nieuwe chromen buitenspiegels geplaatst en nog wat sierlijsten.
Laatst bijgewerkt door m7pietjem6 op ma 11 feb 2013, 08:47, in totaal 1 keer bewerkt.