zo 12 apr 2009, 08:31
zo 12 apr 2009, 08:34
zo 12 apr 2009, 08:41
zo 12 apr 2009, 09:16
zo 12 apr 2009, 09:22
zo 12 apr 2009, 09:24
zo 12 apr 2009, 09:50
graad schreef:ja rover,ff meten
@bart,iets of wat verschil mag er wel zijn of niet
zo 12 apr 2009, 10:32
zo 12 apr 2009, 10:51
zo 12 apr 2009, 11:21
mfzandman schreef:Het kan ook nog steeds een slechte injector zijn... Als de injector lekt dan verzuipt die ene cilinder. Als de injector vervuild is dan geeft die een verkeerd sproeibeeld of heeft ie te weinig opbrengst dat verklaart misschien ook waarom hij op lage toeren wel eerst goed loopt. Gewoon ff wisselen met een andere cilinder. Verplaatst het probleem mee dan weet je het.... En anders compressie meten....
Controleer ook gelijk bij het wisselen de stekkers van de injectoren zodat je zeker weet dat de verbindingen goed zijn.
zo 12 apr 2009, 11:36
zo 12 apr 2009, 12:33
zo 12 apr 2009, 14:05
zo 12 apr 2009, 18:17
Bartlap schreef:Je hebt voldoende goede raad gehad je moet nu een lijstje maken wat je allemaal kan doen:
Dit alvast in volgorde gezet om uit te vogelen.(kost nog steeds niks)
Injector kabel loshalen nr 2 wel goed luisteren of je verschil in rpm hoort, zo niet
Injector omwisselen
Klep speling cyl nr 2 checken
Dan nog het verhaal dat er een bout afgebroken is van het rotor huis??
Staat hij nog wel op tijd??
Zie koprevisie + koppakking staat genoeg advies in hoe je het moet doen.
Zo kom van de bank af en begin er aan dit loopt al een tijdje of laat het doen door iemand die je
volledig vertrouwd.
Ik zie weinig vooruitgang, wel goede raad van een ieder, we horen het wel wat het geworden is.
Groetjes Bart
zo 12 apr 2009, 20:16
di 14 apr 2009, 17:35
di 14 apr 2009, 17:50
di 14 apr 2009, 18:05
di 14 apr 2009, 18:10
di 14 apr 2009, 20:03
di 14 apr 2009, 20:05
di 14 apr 2009, 20:08
di 14 apr 2009, 20:09
di 14 apr 2009, 21:40