Hallo, ik zal me even voorstellen. Ik ben Joska woon in Groningen en kom uit 82 net als de e23 die ik rij. Ik heb deze auto mei vorig jaar gekocht en er ook een lpg installatie in laten zetten. Het is mijn auto voor dagelijks gebruik. Ben al een paar keer op bezoek geweest bij Ite en Michiel in Oldebroek. Heb net beide schokdempers voor vervangen, radiateur en wat andere kleine dingetjes en ben met een vriend van mij bezig om de paar roestplekken die de auto heeft te herstellen. Ben er wel achter gekomen dat je vanzelf redelijk wat verstand krijgt van het sleutelen aan de auto. Het is trouwens een 732 en er ligt een 3.5 blok in en het is een type 1 1/2.
bedankt mensen, tsja die velgen daar had ik inderdaad al een beetje op gerekend toen ik hier een beetje rond had gelezen op t forum haha. Maar ja smaken verschillen en 16 inch bbs jes zullen ook zeker niet verkeerd staan.
Haha thanks, ja qua comfort is het goed te doen, hij zoekt alleen wat meer. Maar denk dat als ik em verlaag dat het wel erg minder wordt met t comfort.
Gaat lekker zeker, ik heb een 732i handgeschakeld met 4-bak en dat trekt wel lekker op altijd De 735i heeft net weer iets meer vermogen, ook al is het niet schokkend.
Mooie wagen, en mooie velgen want ... de vormen in de velgen passen mooi bij de vormen in de body van de e23. Goed gekozen! Het enige waar je over zou kunnen twisten, deze velgen waren in de tijd van de e23 (commercieel) niet maakbaar. Maar goed, ook mijn mening is er slechts
BM_Whale schreef:Welkom hier op het velge ... ehhh ... het e23 forum.
Dank je, ja dat is hetzelfde verhaal als dat je bijvoorbeeld e32 interieur in de e23 zou zetten werd toen ook niet gemaakt maar lijkt wel vet vindt ik.
Mwah ik vind het nog niet eens zo erg dat die velgen toen niet geleverd werden ofzo, maar dit is echt gewoon een tikkie te groot. Bij de huidige 7-serie kan het makkelijk.
iets kleiner zou inderdaad veel mooier zijn. Nu krijg ik het idee van karrewielen, terwijl de velgen op zich wel mooi zijn.
BMW 528 E12 beige uit 1977 (verkocht) BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht) Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg) (Meer opties zitten er niet op)
Passen die 22 inch niet onder de 7, al was het alleen maar voor de foto.Passen niet in de wielbak denk ik. Vind de velgen onder je slagschip wel mooi staan Graadje,Maar onder die 7 serie