Die E32 is zeker een mooie creatie. Ik zie het alleen niet zitten om een belastingvrije E32 daar voor te verknippen. M-Pars staan ook spannend onder een E23
ik heb ze eronder gehad Michiel ik vind ze te modern voor het E23 tijdsbeeld ,dus voor mij niet echt spannend deze velgen horen meer onder een E34/E32/E38 en E39 waar ze ook voor gemaakt zijn
dan liever BBS'en tot 17inch of Hartge ben zelf niet echt de grootste fan van Alpina's
Laatst bijgewerkt door MartinE34 op zo 23 sep 2012, 21:53, in totaal 1 keer bewerkt.
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Deze E23 is dus omgebouwd door de garage van de BAC, dat is de Brigade Anti Criminelle. Oftewel de politie! Deze auto is voor trainingen gebruikt, achtervolgingen, afschudden van belagers en zo voorts.
Deze auto's hebben dus al wat meegemaakt . Toch wel appart om een 7 serie om te bouwen naar station en dan te gaan gebruiken als ragbak. Hadden ze beter een auto van franse makelij kunnen gebruiken, of z
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.