Het is nu do 28 nov 2024, 11:41

Raam vormen

Alle onderwerpen en vragen over de technische werking van interieuronderdelen (b.v. kachel, deurvergrendeling etc)
  • Auteur
  • Bericht

Fletch

Pro

Raam vormen

Berichtvr 19 okt 2012, 19:00

In hoeverre verschillen de achterruit en de achterzijruiten ( kleine dichte raampje en de elec ramen voor achterpassagiers ) van de e23
van vorm ten opzichte van de ruiten van een e38?

Dat het verschilt is zeker.....maar hoeveel?

Heb namelijk privacy shades gezien maar die worden niet voor e23 geleverd.

http://autozonweringshop.nl/ws3/nl//map ... =3a&page=2
Fl(e23)tch

Ik zou het met je eens kunnen zijn.....maar ja dan hebben we allebei geen gelijk!

Martin

Pro

Re: Raam vormen

Berichtvr 19 okt 2012, 19:38

Voor de E23 heeft BMW inderdaad nooit zoiets gemaakt, vanaf de E28 wel, de E23 liep al op z'n eind toen BMW de zijrollo ging ontwikkelen............ :cry:

De E38 heeft helaas niet de juist gevormde ramen, ik heb beide staan, de E23 en E38, al eens naar gekeken maar het gaat naar mijn mening niet passen, helaas.

Fletch

Pro

Re: Raam vormen

Berichtza 20 okt 2012, 08:30

Mmmmm nou moet ik wel zeggen dat ik ze ook heb voor de Seat Ibi van het vrouwtje, en wat ze zeggen " is precies op maat " is ook niet helemaal waar!
Voor de achterruit overlappen ze zelfs als je ze niet verfrommelt voor de achterruit wil hebben.

Dus vandaar, als de ruiten niet groter of kleiner zijn dan bv 1 cm dan kan je ze er denk ik wel inklemmen.
Een zonnerollo is vast gemonteerd, deze schermpjes niet.
Fl(e23)tch

Ik zou het met je eens kunnen zijn.....maar ja dan hebben we allebei geen gelijk!

Keer terug naar Interieur