Als je hem te erg mist, mag je natuurlijk altijd mijn 735 komen poetsen hoor. (Hij kan het gebruiken, maar dat wist je al)
Ik voel met je mee. Auto's kwamen en gingen, maar de B10 bleef.
Tja... nu maar een 745i Alpina lookalike in Arktis Blau? Zal ook heerlijk rijden, nietwaar?
BMW 528 E12 beige uit 1977 (verkocht) BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht) Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg) (Meer opties zitten er niet op)
En naar mijn idee is de eerste (type I) straks weer zo goed als nieuw, als hij eindelijk klaar is. En die andere kom ik binnenkort wel helpen de ECU om te bouwen. Dat moet niet moeilijk zijn. Tenminste, zolang ik ook geen hernia heb.
BMW 528 E12 beige uit 1977 (verkocht) BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht) Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg) (Meer opties zitten er niet op)
Ja...gelukkig aan een neef van me...want die vraagt me de oren van mn kop...maar ik weet hoe goed en byzonder mn B10 voor MIJ is....dus nu op zoek naar een E23 voor hem....en nee...mn turbos verkoop ik ook niet....btw wil die geen turbo....