Gaaf plaatje van die Garage du Bac e21!!! Rechtsvoor is de band helemaal platgedrukt van het geweld (bocht en bergop). De velg raakt het wegdek net niet. Die doet echt dapper zijn best.
Die zwarte B7 TURBO met wit leer die reed een 1.5 jaar geleden in Den haag. En er staat als het goed is ook een filmpje op youtube van deze wagen meeting poeldijk.
een e23 hartge h7-24 is wel ultiem trouwens. als vind het het originele kleppendeksel mooier, maar ik ben echt fan van die motor, hier een artikel over een e28 met die motor:
extreem exclusiaf als dat -24 spul met 330pk, maar bar weinig info over te vinden, een heel klien beetje over de e30 is er wel, maar van e24/e23/e28/e34/e32 weet ik alleen dat ze mogelijk bestaan.
En ik hou wel weer van die mooie alpinastriping!!! Als je een striping van e32 of e34 pakt,zijn ze mooi subtiel hoor...maar gelukkig dat we niet allemaal de zelfde smaak hebben!ha ha
ik ben al helemaal niet van de striping/emblemen oid op een auto haal het er altijd gelijk af zoals bij de 6 en 7 de zwarte striping/bies Als ik de auto van Piet gehad zou hebben dan zou ik als eerste de striping eraf joepen ,niet dat het hem misstaat hoor maar je moet er van houden denk ik
het ligt ook zeker aan de kleur v/d auto in cobienatie kleur striping ,vind de striping van alpina toch te veel aanwezig ten opzichte van een Hartge
maar idd is het een kwestie van smaak iig
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT