Hallo Mijn 732 automaat van 84 slaat vrijsnel af tijdens manoeuvreren (achteruit vooruit ) Als de motor koud is. ik moet hem dan echt beetje optoeren houden Bougie's zijn nieuw. bougie kabels verdelerkap,vacuumslangen en benzinefilter en slangen zijn nog geen Halfjaar oud, heb al dus van alles gedaan iemand nog idee
Hallo paul gaten gasklephuis? Waar die wat dikkere slangen aan zitten?
Hallo Payday stationair toerental rondt 500 600 in versnelling gaat hij wel iets lager maar niet overdreven Als ik start moet ik gas bij geven het lijkt ook dat hij dan niet op alle cilinders loopt
Eerst controleren of ie nog heen en weer wil, slangetje eraf halen en met een spijker of dunne schroevendraaier kijken of ie nog heen en weer gaat. Vaak zitten ze helemaal vol met vuil en blijven ze hangen. De koude motor krijgt dan wel extra benzine, maar geen extra lucht.
Henry zit tussen cilinderkop en injektorrail ,onder de dikke zwarte rubber inlaatbuis.Problemen komen mij heel bekend voor ook even gas vast houden bij koudestart.In 2007 nieuwe gemonteerd prijs destijds 84,13 euro excl. Artikelnummer 13631284414. Bmwfans.info onder motor en dan naar kuhlsystem wasserschlauchfuhrung.
BEI EINEM BMW E23 ZÄHLEN NICHT DIE JAHRE SONDERN DIE KLASSE.