jongetjes maken dus, want we zijn in verwachting van ons derde meisje heeft de gynaecoloog net gemeld!
papa is zo blij dat ik 't hier ook even meld!!
eens passen of er 3 autostoelen naast elkaar in de e23 gaan, in mijn e32 lukt 't wel, in de 524td helaas niet en in de e24.... neuhh daar komen die stoelen niet in!
Gefeliciteerd hoor!! In mijn vriendenkring zijn het bijna ook allemaal meiden. Ik heb een jonge en een meisje meer smaken zijn er niet, dus ik stop er mee
Hey Bigboy, van harte gefeliciteerd met dit goede nieuws. Past goed bij jou afbeelding op het forum. En een bus is echt niet nodig hoor. Er zijn prima BMW-tjes waarmee een iets grotere familie vervoerd kan worden.
Twee bakstenen helpen ook als je het gezin groot genoeg vindt.
Gefeliciteerd! Om drie meiden te plannen lijkt me angstaanjagend, maar om ze zo achter mekaar te krijgen... machtig mooi! Geniet er lekker van!
BMW 528 E12 beige uit 1977 (verkocht) BMW 735iA E23 Polaris grijs uit 1984 (verkocht) Corsa Diesel 1998, blauw metallic met rembekrachtiging en asbak (bijna weg) (Meer opties zitten er niet op)
Gefeliciteerd , als ze maar gezond zijn maakt het niet uit . Ik heb twee jongens en een meisje ( en die laatste ook jongste heeft het meeste lawaai , wel lef drie meiden )
Zolang het rammelt heb je het nog , als het rammelen stopt ben je iets kwijt......