baur323 schreef:Dat ligt heeeeeel erg aan de staat.
Tussen de 500,- voor een wrak en max 7500-10k voor een net ding.
Overigens rijdt het echt als een natte doos, en vergis je niet in de rudimentaire uitvoering van het dak.
De Flintstones hadden een betere versie kunnen bedenken.
Beste
Heb je er ooit in eentje gereden? Ik wel en vindt het zeker geen natte doos natuurlijk het is geen dichte chassis en is iets minder stevig, maar toch zeer goed anders was die versie nooit door de Duitse TUV goed bevonden. Evenals het dak de tecniek van deze e21 komt uit de e30 en ligt iets platter dan bij de e30 open is hij natuurlijk op zijn best. Al met al een unicum en een mooie blikvanger voor de liefhebber.
Wat de prijs betreft is wat een liefhebber er voor wil geven, heb in Duitsland prijzen gehoord van 25k mischien dat de Duiters wat gevoeliger zijn voor deze rariteit, of omdat deze uit Duitsland komt.