ja dan zie je nog wat dus dat ook maar verder kaal maken en dan word het toch weer een aardig werkje die gaatjes in de nieuwe stukjes is om evt fikkies uit te kunnen blazen en straks met de tectiel er goed in te kunnen
en dan het laatste lashoekje tja morgen dat stukje afkitten en dan kan de eigenaar er om komen gaat wagen eerst naar de spuiter komt daarna weer voor de afwerk laag van de bodem hij zit ook stiekem hier te lezen en is zelfs lid als ik het goed heb
voorlopig heb ik het weer gezien met deze hahahhaha alles recht toe recht aan zij die nog pfffffffffffffffffffffffffffff
ja mocht je nu ook zoiets hebben en je wil dat zo gedaan hebben geen punt maar mijn advies is toch zoek een goede dit kost gewoon geld en nu reken ik er niet teveel voor als het gaat op basis van geen haast maar toch
Het is wel een hele klus Wat is de beste volgorde om eerst de slangen aan het expantievat te monteren en dan het vaatje te monteren en dan pas de slangen op de tank te schuiven? En hoeveel meter heb je nodig?