Was ook nog een probleem met de niveau regeling, kapotte plunjer. Maar dankzij (effu gebeld) Cees en toevallig had Robert hetzelfde probleem ook weer gefixt.
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
Ik had ze al drie jaar op zolder liggen, nu waren me trx op dus heb ze opnieuw laten spuiten en nieuwe banden erop gezet. Was veeeeeeel goedkoper dan vier nieuwe TRXen kopen en veeeeeeeeeeeel mooier. Ben er super blij mee
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
graad schreef:Ik heb vandaag mn 16 inch alpinas verkocht...en mn 17 inch krijgen ook een nieuw e23 forumlid baasje!word druk met de alpinas onder de e23ers!
Daarom ga ik tzt voor een breedset 18inch BBS RC's
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
gewoon standaard Piet ,maar de zelfde 17 inch onder de 7 serie rijd net iets comfortabeler dan deze velgen onder de 6 serie die is toch wat stugger dan de 7
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT