meer info heb ik eigenlijk niet,we hebben de viscose werwisseld en toen kwam hij in 1x niet meer op toeren wat zou er mis zijn nu???? Wij denken zelf de luchtmassa meter of heeft dat er niks mee te maken???
Denk ik ook, gaat de klep nog wel soepel heen en weer ? Lijkt erop dat de luchttoevoer dicht zit. Kan ook de deellast/vollast schakelaar zijn die constant het signaal deellast geeft (schakelaar blijft hangen ??)
ja hij hield ook wel is in dus ik denk ook dat daar het probleem ligt,morgen ga ik er 1 ophalen ik heb ook een backfire gehad zoooooooo een klap hihihihi mooie spoiler graad echt
ik heb het benzine relais ook uit gewisseld maar gisteren reed hij op benzine en vanmorgen starte hij ook op benzine Ik verzet hm op benzine en ik probeer het weer hij sloeg bijna aan hij liep heeeel ff en toen sloeg hij weer uit Jongens wie heeft dit eerder gehad of weet wat het is??????????
Op gas starten en rijden doet hij allemaal goed dus het heeft met de benzine regeling te maken. Ik heb de computer ook gewisselt en dat is het ook niet WAAR OH WAAR KAN ER EEN BLOKKADE IN HET SYSTEEM ZITTENDAT HIJ NIET AAN WIL SLAAN?????!!!!! de benzine pomp heb ik ook gewisseld Ik weet niet meer wat het kan zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi het heeft niks met de lpg instalatie te maken want dat is perfect het heeft met de benzine systeem te maken daar wil hij niet op starten en op gas wel!!!!!