vandaag mn achterlichten maar s van nieuwe rubbers voorzien,zowel voor t glas,als voor t chroom...(had ik al een tijdje liggen) en nu weet ik ook waarom er af en toe een druppie water binnenkwam aan de linkerkant,(en nu met origineel nieuwe bmw bekleding..wat een vermogen kost ) dr was 1 schroefdraad afgebroken,in de hoek aan de onderzijde... hoop dat t nu over is...scheeld wel veel,nieuwe rubbers
Dr zijn van die DOMME mensen die menen te weten dat ze alles weten,wha ha..maar aangezien ik er een andere teller ingezet heb,ivm een kapotte naald...en deze had ik nog liggen van pascal van haltere..heb ik destijds een 635 van gekocht,...maar meneer R werkt bij de sociale recherche ha ha..maar zal m er weer uithalen,en een ton trugdraaien,als je mn B10 ziet,is dat ook wel geloofwaardig!brengt die meer per kg op! Wha ha
Tsja, over domme mensen gesproken, jij beticht iemand gelijk van werkzaam zijn bij de sociale recherche terwijl de beste man daar gewoon een opmerking plaatst, je kan daar ook normaal op reageren, mensen zijn in jou ogen direct dom als iemand kritisch is ?
En dan nog iets, je kan de naald gewoon losdraaien en een nieuwe dan wel gebruikte naald monteren, over dom gesproken.........
En probeer eens een tekts te schrijven met interpuncties, leesbaar voor iedereen.
Laatst bijgewerkt door Martin op za 18 mei 2013, 08:16, in totaal 1 keer bewerkt.
Reken daar maar NIET op!!!wha ha...maar zoals zovelen die zich storen aan GRAADMANS...gewoon mij ne. geren,over mij heen lezen...dan hoef je je ook niet te storen aan mij!
ge hebt sinds januari 30000 kilometer gerede. das dus 206000 kilometer op de teller in januari maar in februari van da jaar hebbe gij 229000 op de teler zegt ge hier
en hebbe ge ineens 20000 kilometer in een jaar gerede maar ge had in dat zelfde jaar al 30000 kilometer in een half jaar gerede. jaja. meneer ik rij heul veel maar ken nie rekeken gaat gij nog maar efkes een tellerke wissele!