Leuk klusje
meeste tips zijn al gegeven, ik heb ze er zelf met lucht en een klosje hout er tussen , met heel wat gepiel
uit gekregen. Steeds weer een beetje druk, zuigertje terug drukken en weer opnieuw net zolang tot ie er bijna uitkomt, en dan de volgende.
Verder heb ik de klauw schoongemaakt en de inwendige wand gereinigd en licht geschuurd met korrel 2000 waterproof( voor zover je het schuren kan noemen kan met een dergelijk fijn schuurpapier) de groef van het Keeringetje goed schoongemaakt alle gaatjes goed doorgeblazen voor montage.
De troep en aanslag op de zuigertjes heb ik met chroompoets verwijderd.
Zuigertjes moeten zonder het keeringetje soepel kunnen bewegen.
Heb wel de revisieset van BMW gebruikt, iet wat prijzig maar alla ( 38 euro per kant), ook heb ik gelijk de remslangen voor vervangen en schone remolie in het systeem gedaan ( daar komt tenslotte de meeste ellende vandaan)
Remt inmiddels al maanden als een raket
( ik heb de M5 e28 4 potsklauwen)