vind die koplampen wel wat hebben,lijkt meer op de 6serie zo zie hier ook meer de logica van in dan de grote koplamp met H4 pit die maar voor een deel gebruikt word
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Nee,dat vind ik ook,das ook waar IK altijd naar kijk,kan nog zo mooi zijn,maar als t daar niks is,laat ik m staan Dasty doet veel,maar niet bij uitgedroogde slangen,roest ect
tuurlijk vind ik ook mooi !maar ik koop liever een auto zo alstie er op dat moment uitziet bij bv inruil ,en niet dat er door reinigen en poetsen allerlij dingen verdoezeld zijn zoals evt lekages oid ,dat bedoelde ik eigenlijk
doe ik zelf wel schoonmaken onder dekap ed
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT