maar heb een hoop ellende gezien in die jaren met Fiat even een voorbeeld onze 850 sport starte nooit met vochtig en mistig weer, zo ook de ritmo/mirafiori van de buurman
opel/ ford/BMW nooit geen last gehad in die tijd
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Weet nog dat bij ons in de straat nieuwe Opel rekords stonden,en mijn vader net zijn fiat 128,sleuteltje om,starten in de winter Bij de opels,en vw. Golfs type 2....-altijd ANWB erbij
ik heb dit nooit ervaren en zat toch al vroeg in de auto's door mijn oudere broers ,o en ik kan ook een boek schrijven over de fiat's van mijn oom die had vanaf de zastava tot al de generatie 127's gehad met vaak gelijke problemen als ze al niet weg geroest waren
in iedergeval het werd je vroeger ook al bij voorbaat afgeraden een Fiat tekopen
Alfa en lancia ,simca en enkele engelse auto's ed
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Heb ooit in de 70-tiger jaren in zo'n sport versie proef gereden. Wel snel, stonden de fiats wel om bekend, maar wat een herriebak. Was mijn auto niet. Bleef lekker bj m'n BMW. Groeten, Danny