Vanavond opeens ABS-lampje tijdens het rijden, nog net thuisgeraakt,
dan was m'n batterij volledig leeg.
Als ik dan m'n contact aanlegde, brandde het Batterij-lichtje niet.
Dus ofwel Batterij-lichtje zelf in m'n Cockpit, ofwel slechte verbinding
bij de D+ van m'n alternator (die twee dunne blauwe draadjes), ofwel
eens dit circuit controleren op de printplaat zelf, denk ik.
M'n alternator heeft 3 maand terug pas een revisie gehad, dus die
zal het (normaliter

niet zijn).
(Mag ik trouwens om deze te testen, rechtstreeks 12+ op de D+ connector
plaatsen, terwijl m'n motor draait? (en zo het spanningsverschil op de batterij meten?))
Nog iemand tips?

Oh en weet er iemand hoeveel Ohm die resistor moet hebben die je parallel op je
Batterij-lichtje mag solderen (om het probleem van het uitgebrandde lampje te vermijden?

)
500 ohm?