FF een flinke schop, maar goed
Mijn 7 staat al geruime tijd stil, hij was afgekeurd op een flink aantal punten(oa laswerk) en ivm verhuizing etc weinig tijd gehad. Alle puntjes weggewerkt en als laatste moest ik nog enkel ff de remmen aanpakken. De klauw rechtsvoor bleef hangen dus een hele tijd geleden al in oldebroek een andere klauw gehaald en aan t monteren gegaan.
Je raad t al, ook geen vloeistof.... ik sleutel op de hobbyclub op mn werk en de hobbyleider had net n handig apparaatje gekocht waarmee je druk op t reservoir kan zetten en zo de vloeistof door de leidingen kan duwen. En jahoor, ook rechtsvoor vloeistof! Maar geen remdruk.... Van alles geprobeerd en tot de conclusive gekomen dat de hrc wel stuk moet zijn.
Die heb ik nu ook in huis en ga ik deze week vervangen. Het is een 2e hands(via bmw7parts) maar is het nu een kwestie van oude dr af en nieuwe dr op schroeven en t moet werken? of moet de hrc ook ergens ontlucht worden?
En om t helemaal lasting te maken, wat is nou de juiste procedure om te ontluchten? motor starten en dan gewoon met n vacuum apparaat aan de slag of werkt dat niet?
Ik hoop echt dat ik m deze week in orde krijg, dan kan ik mn 7 weer laten keuren en eindelijk weer rijden!