Ik ben vandaag maar eens weer aan de slag geweest met de Bronzit beige E23 745i.
Een tijdje geleden opgehaald bij Marc een BMW 745i van 1984.
De status van het voertuig: -originele Hollander met 130dkm op de teller; -de carrosserie heeft een wax-behandeling gehad bij aankoop, dus deze is nog geheel roestvrij; -de deuren hebben alleen wel roest en deuken; -de motor heeft een nieuwe cylinderkop gekregen en is reeds gemonteerd; -de motor loopt niet soepel; -het interieur moet nog verder ingebouwd worden; -het vooruit is gescheurd; -de dashboardelektronica werkt totaal niet, zal wel een zekering zijn; -de laatste APK is in '98 geweest;
De TRX velgen die er onder zaten heb ik intussen vervangen door deze 8-serie velgen.
Het remsysteem is weer gangbaar gemaakt. De hoofdremcilinder en de rembol zijn ook vervangen,want het pedaal zakte naar beneden.
Wat Voor bougies Erin? En ALS de motor loopt,even 1 voor 1 de bougiekabel eraf,dus 1 e eraf,moet die langzamer onregelmatiger lopen,dan 1e er weer op,en 2e eraf,zo weet je welke cilinder niet goed meedraaid