Jasper schreef:Kleine update over de remmen; na goed ingeremd te hebben oals beschreven door ferodo remt de 7 merkbaar beter. Vooral bij iets opgewarmde remmen is de bite stukken beter en voel je dat je met minder pedaaldruk een sterkere vertraging hebt. Het verschil is echter niet o groot als ik had verwacht, maar dat egt misschien ook wat over mijn verwachtingen... De volgende stap ijn goodridge rvs omvlochten remslangen, dan hoop ik dat het wat sponige gevoel ook verbeterd. Toch al met al wel een aanrader; ik trap nu met meer vertrouwen op de rem bij hogere snelheden.
een nog betere/grotere rem vertraging krijg je alleen maar door grotere remmen te monteren dus klauwen en schijven! jammer dat dat met de remdelen van een E32/34 niet kan zoals bij de
e24 ,dat het beter aanvoelt is ook al een hoop waard natuurlijk ,dat gevoel word met RVS/omvlochten remslangen nog beter
zo heb ik een Audi cabrio met ABS met remmerij van een automaterialen handel die voor geen meter remt en de andere cabrio zonder ABS en originele remmen van Audi zelf die velen malen beter remt ,klauwen en schijven zijn van beide het zelfde