Plaats hier de link naar artikelen die je hebt gezien elders op Internet
Plaats een reactie

M635CSI

zo 26 okt 2014, 12:03

Wat is dit waard?:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr

Re: M635CSI

zo 26 okt 2014, 13:53

Zonde zeg,

Moet toch nog wel wat waard zijn denk ik.

zo 26 okt 2014, 14:55

Als de motor loopt dan is hij zeker geld waard. Ik denk zelf zo rond de 4 duizend euro.

zo 26 okt 2014, 15:11

Zoon auto laat je toch niet buitenstaan.....
Motor wil ik wel,voor in mijn highline ;)

zo 26 okt 2014, 15:32

Als ik de foto,s zie dan heeft ie lang buiten gestaan en dan kun je er vanuit gaan dat de carrosserie heel slecht
en dat je hem gaat gebruiken als een sloper en niet geschikt voor restauratie
Maar ja om dat goed te beoordelen moet hem ter plekke gaan bekijken.
Hij heeft wel een leren Recaro interieur in een mooie kleur.
Als het interieur goed en compleet is, voorbumper met spoiler goed en de motor loopt goed
ga ik net als piet rond de vierduizend maar absoluut niet hoger.

zo 26 okt 2014, 15:50

Gevoelsmatig zit ik ook rond de 4000,- maar vermoed dat 'ie in onderdelen meer opbrengt. Wel zonde om een originele M635 te slopen trouwens :crybaby: ..

zo 26 okt 2014, 17:40

Das ook weer waar ja,maar voordat deze klaar is....kost je veel geld,en t blijft dan een "" opgelapt"" ding...maar das mijn mening :cry:

zo 26 okt 2014, 18:02

99% van alle oldtimers zijn dan opgelapte bingen :cry:
welke auto van 35 jaar is nog in de originele lak , of heeft een herstelling gehad :mrgreen: :lipssealed:

zo 26 okt 2014, 18:24

Originele lak hoeft niet voor mij,en een kriksteuntje of zo vervangen,ook niet erg..
Maar ik bedoel,voordat deze klaar is,kost t je klauwe met geld...
Spaar dan door en koop er 1 die goed en klaar is :Peace:
Heb wel eens e23 ers gezien die zogenaamd gerestaureerd waren( zal geen namen noemen :mrgreen: )
Was halen met de pet op,,,
Geen roest,nee dat klopt...gaten zaten er nog in,in de deuren...roest eruit geslepen...

En weet nog dat Paul een helemooie e23 sharknose had,in een zeer mooie kleur( ex van smidje)
Maar er kwamen toch weer heel wat blaasjes terug..en dat is gruwelijke zonde vind ik

Dit is die

Image

Zeer mooie e23 was t :Peace:

zo 26 okt 2014, 20:23

Is een sloper en er is al meer dan 4k voor geboden. Dus ik zou dan maar snel ja zeggen en in de handjes klappen.

Er zit geen dogleg in alleen een gewone overdrive 5 bak zo te zien. Interieur is ook nog maar de vraag wat voor staat het is en of het compleet is.

Als sloper ga er er denk ik dan niet in de zwarte cijfers uit komen..

zo 26 okt 2014, 22:20

Als je aan de buitenkant al zoveel rot ziet dan is het nog vele malen erger. Als ik die paravan vol met bladeren zie dan is dat ook allemaal rot, ga dat maar eens maken. Bovendien is het niet duidelijk of het om een originele M6 gaat, misschien later een ander blok ingebouwd en dan is die niks waard, alleen aan onderdelen.

zo 26 okt 2014, 23:13

@Heb wel eens e23 ers gezien die zogenaamd gerestaureerd waren( zal geen namen noemen :mrgreen: )
Was halen met de pet op,,,
Geen roest,nee dat klopt...gaten zaten er nog in,in de deuren...roest eruit geslepen...

ligt ook wel aan hoe de afspraken gemaakt zijn betreft het restaureren :roll:

al hier iemand zegt het moet goed gemaakt worden maar het mag niet veel kosten slijp ik er ook een stuk uit en las er een plaatje/stukje in ipv andere goede deuren te monteren om bv de kosten te drukken

ligt er maar net aan wat iemand wil en er voor over heeft en de afspraken die hier overgemaakt worden met de plaatwerker/spuiter

zo 26 okt 2014, 23:15

heb er laatst (5maand geleden) 1tje bezichtigd (e24 in NL)
achterste balken gewoon piep schuim ingespoten en mooi afgesneden , en daar laagje coiting over gezet :sneaky2:
gaten waren ook dicht :mrgreen:
als je dat restaureren noemt > moet ik mijn woordenschat aanpassen
daar heb ik andere woorden voor :lipssealed:

en wat martin aanhaalt is terecht , als je ergens vakkundig plaatje inlast is er niets mis , valt onder de noemer restaureren toch ;)
Laatst bijgewerkt door carina op zo 26 okt 2014, 23:28, in totaal 1 keer bewerkt.

zo 26 okt 2014, 23:24

met purschuim :shock:
kun je zien wat de APK voorsteld wel zeiken over een controle lampje :evil:

Tja die gasten bestaan helaas ook ,maar dat zijn meer de hobby prutsers (de spuitbus en de doe het zelf ff lassen om kosten te sparen prutsers) :P deze of de lousche bedrijven die kosten wat kost er geld van willen maken

ma 27 okt 2014, 14:44

carina schreef:heb er laatst (5maand geleden) 1tje bezichtigd (e24 in NL)
achterste balken gewoon piep schuim ingespoten en mooi afgesneden , en daar laagje coiting over gezet :sneaky2:
gaten waren ook dicht :mrgreen:
als je dat restaureren noemt > moet ik mijn woordenschat aanpassen
daar heb ik andere woorden voor :lipssealed:

en wat martin aanhaalt is terecht , als je ergens vakkundig plaatje inlast is er niets mis , valt onder de noemer restaureren toch ;)

Hopelijk niet degene die ik nu heb gekocht :lol: :lol:

di 28 okt 2014, 20:44

.....en weer verwijderd van Marktplaats......iemand info over wat deze heeft opgebracht?

wo 29 okt 2014, 08:52

Het laatste bod wat ik heb zien staan was 9500,- euro. Maar of hij dit ook opgebracht heeft weet ik niet.
Plaats een reactie