hoi ben marc ik meld me hier aan omdat mijn broertje een e23 3.2 heeft gekocht alleen nu is hij niet zo'n forum bezoeker (ik wel) overigens rij ik zelf ik een mercedes w116
maar omdat ik hem ga onderhouden en repareren mocht dat nodig zijn leek het wel handig om me aan te melden foto's komen nog natuurlijk
gr,
marc
zit hier omdat mijn broertje een e23 heeft rij zelf MERCEDES w116 3.5 V8 '72 en een w126 '81
Mooie W116 heb je zelf.. Veel leesplezier toegewenst. Nee. er is geen online handboek. Wij hebben onze levend naslagwerk. Hij luistert naar de naam Cees. Dus heb je iets waar je niet uitkomt dan Cees ff roepen, mailen, pben...
ALPINAWIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! das al een goed begin
ik wil de spoilers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!