zo 30 nov 2014, 14:10
Tja mensen zo gaat het. Nooit weg doen is wel erg lang. Ik heb mijn Jaguar MK2 nu 36 jaar en heb hem gekocht toen ik 32 jaar was dus kun je mijn leeftijd uitrekenen. Voor mij is de 745i de reisauto voor langere afstanden, ik ben er 3 keer mee naar Kiel geweest. Daarnaast heb ik mijn 2 Jaguars als oldtimers.
Onze regering zegt nu dat ik 3 maanden de 745i niet kan gebruiken dus moet er een andere auto komen voor de langere ritten. Dat is dus een e39 touring geworden waarmee ik verleden week naar Kiel ben geweest. Nu willen jullie natuurlijk weten wat moet die man in Kiel? Ik heb 3,5 jaar een rechtszaak gevoerd tegen mijn vroegere werkgever over de hoogte van mijn pensioen en dat is nu afgelopen.
De touring is als dagelijkse auto ook niet verkeerd en ook nog praktisch. Ja ik krijg niet zoveel duimen omhoog als met de e23 en ben nu een gewone doorsnee automobilist, maar zo gaan de dingen op een gegeven moment moet je gewoon keuzes maken omdat het allemaal te veel wordt.
Vroeger dacht ik ook in kwantiteit, ik had minstens 8 auto's tot ik besefte dat je er maar in 1 kunt rijden. Ik heb toen bijna alles weggedaan en heb voor kwaliteit gekozen i.p.v kwantiteit en dat zijn nu mijn 2 Jaguars.
Ik rijd al BMW vanaf mijn 28ste en heb vroeger altijd 6 cilinders gereden de laatste was een 730. Uit nostalgie wilde ik weer een e23 en dan een 745i die ik toen niet kon betalen en na lang zoeken heb ik de witte gevonden in Engeland.
Ik ben gisteren nog even wezen rijden en het loopt fantastisch daar wordt je echt blij van maar ik heb er nu te veel.
Zo"n auto krijg ik nooit meer!! dat klopt en technisch weet ik wat ik er allemaal aan gedaan heb. Voor mij moet die lopen zoals die uit de fabriek kwam en dat doet ie. Jullie hebben ook kunnen volgen dat er heel wat aan gesleuteld is om hem technisch top te hebben, maar na 5 jaar is het genoeg geweest.
Ik weet dat ik er spijt van krijg, dat had ik ook met mijn CHevy Van, maar zo is het nou eenmaal.
Dus het is geen geintje en ik verwacht ook niet meten rijen aspirant kopers maar heb het hier neer gezet omdat de auto hier bekend is
Ik ga pas in het voorjaar er echt mee adverteren en in tussen kan ik er nog naar kijken, met nog steeds veel plezier.