Bekend gevoel. Ik ben maar even naar buiten geweest met hem. Maar niet de straat op. Zeg maar parkeergarage in en uit gereden Riemer weet waarschijnlijk wel wat ik bedoel. over 13 dagen staat er waarschijnlijk een file bij de benzinepompen en is overal de superbenzine op.
Ik baal ook vooral omdat ik vorige week nog een stukkie gereden heb met de auto na het monteren van een nieuwe remklauw. bij mij op de kalender staat dat ik op 1 maart de hele dag weg ben
Laatst bijgewerkt door ericie op zo 15 feb 2015, 17:40, in totaal 1 keer bewerkt.
Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen
ik kan ook niet wachten tot de eerste maart. Al druk in de weer, kleppen stellen en ander onderhoud uitvoeren, februari is de kortste maand maar duurt voor mijn gevoel het langst
Ja dat hebben wij ook Harry!! Zeker omdat de e23 onze enige auto is. MAAR we zijn afgelopen weekend toch naar de Ardennen geweest met een....... ja wel Suzuki Liana van mijn moeder.... En wat denk je, gaat vanavond op weg naar huis de polyriem van de stuurbekrachtiging / airco stuk. Oorzaak een vastgelopen aircopomp. Tja op de snelweg met pak hem beet 4000 rpm. Even een kort ge ie ie ie ie ie ie en toen was het over....
Ken het gevoel ook voor m'n E28. Kan alleen niet direkt gaan rijden, want de auto krijgt een achterbrug revisietje(rubbers) en moet voor 22 mrt de APK in orde hebben. Had helaas in de afgelopen maanden niet de mogelijkheid voor reparatie. Jammer, want de tijd was er natuurlijk wel. Groeten, Danny