Verder plannen zijn eerst maar het interieur aanpakken.
Ik zal morgen er wat foto's posten van de nieuwe hemelbekleding, vloerbedekking en andere spullen.
Ik weet enkel nog niet welke kleur interieur ik wil, sommige waren niet te kiezen, het hemeltje is zwart en vloerbedekking Nutria
Denk dat ik het dashboard laat Wrappen, iemand ervaring hiermee....????
Deurbekleding word zwart.
Ik zoek nog handgrepen, raamslingers en de onderste vakken van plastic in de kleur zwart.
Ik zoek nog 2 nieuwe voorstoelen liefst sport model
Ook een achterbank rugleuning met hoofdsteunen
Deze zitgelegenheden worden zoizo van leer overgetrokken, welke kleur weet ik nog niet.
Alle interieur delen waren/zijn groen.
Verder een goede geluidsinstallatie
Dan een paar velgen, ik kan mooie set BBS RS kopen 9,5 J achter 8,5 J voor is enkel al gepolijst met blanke lak, er zitten banden om met 265 achter 235 voor. Pirelli
We gaan kijken of dit past, anders laat ik me aanbevelen voor een mooie set
Dan gaan we verdere technische verbeteringen aanbrengen. Vering, dempers, rvs uitlaat ( bij EPS)
Uiteraard worden ook alle lagers, draagarmen etc. Etc goed nagekeken en indien nodig vervangen.
Een kleine beurt heb ik hem zelf al gegeven toen ik hem een dag had.
Dan gaan we natuurlijk eerst rijden, en dan zie ik wel waar het schip strand op motorisch gebied.
Houd hij goed stand dan laat ik het motorblok misschien wel zitten, anders gaat hij eruit en laat ik hem reviseren.
Maar dat komt pas volgend jaar.
PPffffffff wat een werk als ik net zo opschrijf, gelukkig zijn we al een eind opgeschoten en heb ik veel steun van jullie op het forum en via wattsapp
met een aantal leden in het bijzonder.
Dat zal ik belonen bij de eerste meeting die ik mee kan make.