Bedankt Robert, het was een droom huwelijk
Ondertussen heb ik de contactpunten en de
rotor eens opgeschuurd om te testen of het verschil maakte, maar dat was niets. Dan de bougies er eens uit gehaald en 5 waren wit en 1 was zwart... Getest op ontsteking en ze krijgen allemaal wel vonk, dus dan denk ik aan de inspuiting...
Na nog eens een testrit gedaan te hebben begon hij opeens terug op alle 6 de poten te draaien, dus ik vermoed dat er toch weer wat vuil in het brandstofcircuit zit en er dus een injecteur verstopt was! Wel blij dat hij terug mooi draait, maar vanaf dit probleem weer op duikt haal ik de injecteurs er terug uit om deze te testen.
Wat men vlotter in de tank betreft, heb deze eruit gehaald en ondersteboven gedaan en de benzinemeter kwam wel op vol te staan, maar wanneer ik dan de vlotter terug omdraaide en hij leeg zou moeten aangeven, dan zakt hij maar tot de 60liter. Dus de meter geeft alleen maar tussen 60 en 85 liter aan, zou dat liggen aan het feit dat mijn vlottermechanisme ingekort is geweest? Het gaat maar over een 2tal cm, dus zou dat wel raar vinden, maar zou niet weten waaraan anders.. Maar misschien weet iemand hier meer