He Graad, plak aan één kant alle chroom eerst eens af met zwarte tape af en ga op 30 meter staan of je het mooi vindt en kijk dan de andere kant. Ik heb geloof ik nog wel alle chroomlijsten liggen die kun je hebben om zwart te maken.
Met een voor plasti dip bedoelde reiniger reinigen Afplakken Paar lagen spuiten Afstand en droogtijd staan op bus of spuitbus Voordat het droog is afplaktape er afhalen van het gespoten oppervlak af En klaar
En als het niet bevalt gewoon er af pielen Oppassen met benzine voor de rest kan het wel veel hebben
plastie dip er trg afkrijgen is zogezegd makkelijk. tot je eraan begint en als je het nie mooi vind graad en het wil er niet af er zijn nog lijstjes genoeg in de verkoop toch
Denk dat ik eerst met zwarte plakband ff doe,maar als ik mijn ogensluit,zie ik de shadowline al. En ik vind t mooi bij mijn kleur staan..iedereen raade me ook af om tussen de achterlichten zwart te maken,maar ik ben eigenwijs,toch gedaan,en ik vind t super staan
Heb je dat gefotoshop't of is het al voor het echie? Ziet er wel bruter uit, maar je bent wel wat elegantie kwijt naar mijn mening. Overall gewoon weer een dikke 10.!
BMW E23 728iA Jet Black BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Moet je hier eff over denken.??? Heb de foto nu een paar maal gezien en vind hem steeds bruter lijken.! Staat de opstelling van BMW ergens opgesteld voor fotoreportages? Tot morgen.
Ja Zandvoort, had er heel graag bijggeweest. Had alleen de pech dat er zich een prive probleem voordeed. Gelukkig achteraf niet heel ernstig maar was zaterdag ochtend eff schrikken
BMW 750 iL E32 bouwjaar 1988. Mag het ietsje meer zijn?
Ex. BMW 530D. 1999 Ex. BMW 523i. 1996. Ex. BMW 750i 1989. Ex. BMW 635 CSi 1980. Ex. BMW 2500 + BMW 2800 jaren '70. Ex. BMW 3.0S + BMW 2.8L + BMW 3.0LA jaren '70
Hey Graad, heb je de chromen strips gebruikt welke erop zaten, of die van Robert? Ben eigenlijk stiekem ook op zoek naar de bovenste strip rechterzijde boven de bestuurdersdeur, zegmaar die aan het dak vast zit.......heb je die over...?