Als ik naar de H7 kijk is het een samengesteld iets.De sensoren onder de kap zijn vakkundig met plakband ingerold, de H7 velgen 16"zitten er niet op, en het interieur klopt ook niet, een orgineel donker rode heeft ook een rood tapijt en deurpanelen, alleen dashboard is dan zwart. Eerst het ingeslagen nummer op de kop maar eens checken voordat je dat bedrag uitgeeft. Er zijn mooiere 745 ers te vinden voor minder
Geen highline en ook geen 745i. Het vermogen komt wel overeen met een e28 H5s dus kan best een door Hartge getunede motor zijn. Dat gebeurde toen nog vaak aftermarket.
Bij mijn weten alleen met m30 motoren hoor,heb vele folders van hartge,zal eens neuzen Maar de m88 is alleen in de M versies gemaakt,de hartge waren iets gekietelde m30 blokken,ALPINA had veel meer vermogen
Ik betwijfel of deze H7 in 1984 door Hartge getuned is Ik denk dat het veel later gebeurd is. De 17 inch velgen waren pas in 1989 beschikbaar voor de e34 Misschien waren de ACT velgen er wel maar ik betwijfel of er toen al 17 inch banden waren Ik had zelf een 5serie met Alpina velgen 16 inch en Pirelli was de enige die 225/50 X 16 de 700 serie aanbod. Ik denk dat deze auto pas in de 90-iger jaren getuned is. Ook in Hartge klassiek staat geen H7 e23 E23 werden bijna niet getuned want de getunde versie was de 745i. Bovendien wat nog belangrijker was denk ik is, dat de 7 serie niet gezien werd als sportieve wagen maar veel meer als een luxe wagen
Ja dat geloof ik wel maar ik denk deze niet in 1984 maar later getuned. Hartge had geen ACT wielen maar eigen Hartge wielen de stervormige. Als je de voorspoiler vergelijkt dan is die ook anders