Vandaag dagje autotron..en er stond mooi spul voor heel...heel veel geld.ook veel bmw vond ik..
Mooie e23 van de bmw club nederland,alsmede de e38 en de e24
Helemooie echte e32 730i 320i E21 2000cs 3.0cs Mercedes 300e mooie pekelbak voor graadmans Alhoewel dit ook wel een potentiele kanshebber kan zijn Helemooie e12 vond ik persoonlijk Op parkeerterein stond ook leuk spul En in de usa hotrot stand ook
Voor alles is een koper robert. En vandaag opgehaald,en is een zeer vlotte auto hoor.zit er beter in dan in de mb w124(alhoewel een mb automaat perfect schakeld.beter als bmw nog) En veel luxe aan boord..zelfs t contactslot is 20sec verlicht voor je sleutel fatsoenlijk erin te steken en ja hoor..nog met een echte hand choke En zelfs een e23 highline is niet zo mooi afgewerkt in t kofferruim als deze hoogpolige bak Eerst maar eens op nl kenteken zetten..en mooi de 3maanden weer overbrugge
Krijg je geen spijt van Graad! Ik heb vanaf mijn 18e altijd met Mazda 323 turbo's 4x4 gereden. Die waren toen al super zeldzaam maar wel een bommetje op wielen. Daardoor is mijn liefde voor turbo's geboren en zo ben ik dan weer bij de e23 uitgekomen. Dagelijks rij ik nog steeds Mazda en misschien is het vloeken in de kerk, maar ik moet er niet aan denken om een moderne BMW te rijden...
@Loentje: duitse verkoper wasd dat, ik heb nog even met de verkoper gepraat & heb ergens nog een kaartje volgens mij. Maar het leek erop, dat de e9 op dat moment net verkocht werd, toen ik er was.
BMW E23 728i | BMW E24 635CSi |BMW E31 850i | BMW E32 750iL