Mijn naam is Bert Hartman en ben al 19 jaar in het bezit van een achatgrune BMW e23. Ben al vanaf het begin actief op de site (nu als moderator).verder verzamel ik alles wat met de e23 te maken heeft.
BEI EINEM BMW E23 ZÄHLEN NICHT DIE JAHRE SONDERN DIE KLASSE.
Inderdaad een prachtige e23. Ik had een foto van jouw auto maanden geleden al gekopieerd van de duitse site. Ik heb nog geen e23 (wel bijna ), dus ik had een mapje aangemaakt van mooie e23'ers.
Wil je laten weten hoeveel centimeter jouw auto verlaagd is en hoe groot jouw wielen zijn?
johnnie echte (lees originele) alpina velgen zijn zeer waardevast en het staat natuurlijk ook fantastisch hihihi. Bij een taxatierapport heeft het ook zn meerwaarde in financiele zin dan
BEI EINEM BMW E23 ZÄHLEN NICHT DIE JAHRE SONDERN DIE KLASSE.
bert/e23 schreef:johnnie echte (lees originele) alpina velgen zijn zeer waardevast en het staat natuurlijk ook fantastisch hihihi. Bij een taxatierapport heeft het ook zn meerwaarde in financiele zin dan
Bert (e.a.), ik blijf een puriteinse eigenwijze brabantse boer....maar alpina's horen onder een Alpina !! ( Behalve dan het type 'alpina' velgen van BMW). Desalniettemin, het staat wel mooi hoor !
mooie kleur dat achatgrun... denk dat ik mijn 745i (als alles gereed is..) ook die kleur geef. (of diamant zwart, ben nog aan het twijfelen..) en Alpina's altijd mooi
Je nieren zitten dichter bij je hart, dan je ster....