Hier plaats je een foto van je auto en stel je jezelf voor
Plaats een reactie

ik ben de trotse bezitter van deze 745i

wo 08 aug 2018, 20:48

Even voorstellen, ik ben Jim uit westerlo ( Belgie), en ben sinds een paar maanden de trotse bezitter van een 745i. Na een zoektocht van toch wel enkele jaren , heb ik deze in duitsland gekocht. zoals je op de foto's ziet, heb ik ook nog een 520i e34, met origineel 93000km, en een 325i. Een beetje uit de hand gelopen hobby :D

ImageImageImage

Re: ik ben de trotse bezitter van deze 745i

do 09 aug 2018, 08:43

Welkom.mooie e 23 ,met sportinterieur,zie je niet vaak,stuur is ook prachtig,en wat een onwijs gave mooie E34 heb je !

do 09 aug 2018, 10:07

Mooie wieltjes en verlaagd TOP

di 04 sep 2018, 08:54

Welkom. Mooie wielen, het stuur hoort hier niet in ...

di 04 sep 2018, 19:58

Idd Henkjan,

Ik loop me soms ook af te vragen of het stuur wel klopt met de rest van de auto. Maar welk stuur zou jij er dan inzetten? De originele zijn zo mega groot. En welke opties heb ik nog, om een toch net iets kleiner stuur te hebben?

di 04 sep 2018, 20:06

Het stuur is wel degelijk tijdsgericht! Lijkt op hartge
Je kan t schuren (afbijten)en kleuren zo dat t in jou houtsoort matcht. ..ik vind t een mooi model stuur iig

di 04 sep 2018, 20:16

Mooie auto's! Je bent wel bevoorrecht om zoveel mooie BMW's te bezitten.
Zo'n stuur zou ik erin zetten. Origineel E23 stuur en een stuk kleiner.
Image

di 11 sep 2018, 02:03

Dit stuur vind ik echt verschrikkelijk smakeloos qua kleur past het totaal niet bij het overige houtwerk. Dat wil niet zeggen dat het op zich een lelijk stuur of een slecht product is!

Het is wel tijdsgerelateerd, zoals Graad zegt. Vroeger zag je dit ook al en toen vond ik het ook al niks.

Ik zou gaan schilderen of met leer bekleden; er zijn genoeg setjes te koop op eBay. Vervangen door origineel is imho de beste optie :geek:.
Plaats een reactie