Vind het wel grappig, mijn zoon van de week nog...
Pap hoe zit dat dan met de IJstijd, die kwam en ging ook ineens.....
Tja, wat moet je daar eens op verzinnen.
Er zat wel een paar duizend jaar tussen natuurlijk, maar welk mens heeft besef van duizend jaar......we mogen blij zijn als we gezond ons pensioen halen.!
Het is gewoon een hele GROOTTE melkkoe, oneerlijk en onjuist.!!
Waarom iemand die een elektrische auto koopt van 50-80K en >40.000km per jaar rijd geen wegenbelasting hoeft te betalen, terwijl Jan Modaal met een gezin blij is met een Ford Focus/VW Golf/BMW 3/5 serie of wat voor merk/model ook uit de jaren 2000-2014.
Deze zelfde Jan Modaal vol wegenbelasting moet betalen van minimaal 60€ permaand, bij zwaardere auto's loopt dit gauw richting de 100€ per maand, en dan nog niet te spreken van de brandstof kosten.!
Deze zelfde Jan Modaal zal al zijn geld nodig zijn voor zijn Hypotheek/verzekeringen/boodschappen/autokosten etc.
Wat houd Jan Modaal dan over in de maand......???????
Meneer met de Elektrische auto, die dus geen wegenbelasting betaald en hoge brandstofkosten ook niet van toepassing zijn, kan dat geld opzij zetten en zijn huis beter isoleren, een warmtepomp installeren, zonnepanelen monteren en andere kosten besparende maatregelen treffen. Zo word meneer met de elektrische auto voorgetrokken door dit kabinet.
En Jan Modaal ploeterd maar verder en probeert alle eindjes aan elkaar te knopen.....Heel oneerlijk en dit moet gestopt worden.!
En dan praat ik nog niet eens over alle immigranten die te pas en te onpas worden binnengelaten en nu zelf worden opgehaald door een stel idioten "WE GAAN ZE HALEN"
Deze mensen krijgen alles en worden op hun wenken bediend.!
Ik zeg, trek een geel hesje aan en we leggen het land eens een paar dagen plat, wellicht luisteren ze dan.!